Album-reviews Onheil in de lucht op ‘Kepler-186f’, het debuut van The Hubschrauber door Michelle Geerardyn
Album-reviews Dromerige doemdenkerij op ‘Themes for dying earth’ van Teen Daze door Joris Blondeel - 09/02/2017
Album-reviews Sinkane gooit de risico’s overboord op ‘Life & livin’ it’ door Martijn Bas - 09/02/2017
Album-reviews Knikkebollend richting apocalyps met ‘Garden of ashes’ van Duke Garwood door Liam Giraerts - 07/02/2017
Album-reviews Herhaling troef op het eerste deel van Moon Duo’s tweeluik ‘Occult architecture’ door Hanne Craye - 06/02/2017
Album-reviews Loyle Carner toont zich met ‘Yesterday’s gone’ als een ware hiphop-poëet door Daan Leber - 03/02/2017
Album-reviews Fred Thomas blijft zijn heerlijk eigenzinnige zelve op tiende langspeler ‘Changer’ door Frederik Jacobs - 01/02/2017
Album-reviews Cruise control op de highway to hell met ‘Creator preserver destroyer’ van Drive Like Maria door Bert Puype - 01/02/2017
Album-reviews Hypochristmutreefuzz creëert z’n eigen genre met debuut ‘Hypopotomonstrosesquipedaliophobia’ door Gilles Dierickx - 31/01/2017
Album-reviews Voorzichtig dagtrippen met Allison Crutchfield en haar ‘Tourist in this town’ door Frederik Jacobs - 30/01/2017
Album-reviews Woede is de brandstof op Brutus’ debuutalbum ‘Burst’ door Sven Volckerijck - 30/01/2017
Album-reviews Japandroids gaat breed op ‘Near to the wild heart of life’ door Jonas Van Laere - 27/01/2017
Album-reviews Een boos Cloud Nothings overtuigt met ‘Life without sound’ door Filip Tyskens - 27/01/2017
Album-reviews Ty Segall kanaliseert de muziekgeschiedenis op z’n tweede zelfgetitelde plaat door Romina Cucchiara - 26/01/2017
Album-reviews Tycho gaat geslaagd voor het grote gebaar op het Grammy-genomineerde ‘Epoch’ door Joris Blondeel - 24/01/2017