Album-reviews ‘Rarely do I dream’ van Youth Lagoon is een roadtrip langs de ruïnes van een stukgelopen jeugd door Kobe Rombouts
Album-reviews Sam Fender toont z’n puurste en eerlijkste kant op ‘People Watching’ door Jolien Wilke - 12/03/2025
Album-reviews Abel Ghekiere bewijst dat er veel schoonheid schuilt in de simpele dingen op ‘In de verte, dit uitzicht door Yannick Verhasselt - 24/02/2025
Album-reviews Bonnie ‘Prince’ Billy klinkt goudeerlijk en gezapig op ‘The purple bird’ door Kobe Rombouts - 24/02/2025
Album-reviews Inhaler waant zich een alternatieve kameleon en scoort met ‘Open Wide’ door Ayko Poulin - 24/02/2025
Album-reviews The Murder Capital balanceert tussen rauwe kracht en kwetsbaarheid met ‘Blindness’ door Jolien Wilke - 21/02/2025
Album-reviews Black Flower beweegt gracieus en energiek op ‘Kinetic’ door Jonas Vandenabeele - 21/02/2025
Album-reviews De Toegifts ‘kleine auto, grote hot wheel’ is grootse poëzie-pop door Zeno Van Moerkerke - 20/02/2025
Album-reviews De Nederwave op ‘Staal op staal’ van dorpsstraat 3 kon een uniekere smoel gebruiken door Kobe Rombouts - 20/02/2025
Album-reviews Pothamus leidt je op een downward spiral op ‘Abur’ door Yannick Verhasselt - 20/02/2025
Album-reviews Heartworms prijst het genot van de kwelling op ‘Glutton for punishment’ door Jonas Van Laere - 17/02/2025
Album-reviews The Weeknd schrijft een einde aan zichzelf op ‘Hurry up tomorrow’ door Sarah Van der Straeten - 14/02/2025
Album-reviews FKA Twigs dwarrelt feeëriek in het rond op ‘EUSEXUA’ door Yannick Verhasselt - 13/02/2025
Album-reviews ‘Hallucinating Love’ is bovenal een symbool van de veerkracht van Maribou State door Lukas Dederen - 12/02/2025
Album-reviews ‘The bad fire’ van Mogwai is een auditieve supernova in pocketformaat door Kobe Rombouts - 10/02/2025
Album-reviews Cesar Quinn zoekt ambitieus naar eigen identiteit op ‘HELO’ door Laurent Voet - 10/02/2025