Album-reviews Future serveert goede frietjes met te veel saus op ‘FUTURE’ en ‘HNDRXX’ door Romina Cucchiara
Album-reviews Mozart’s Sister verwent met ‘Field of love’ liefhebbers van gekke pop door Thomas Konings - 13/03/2017
Album-reviews Laat je inpakken door de charmes (en stem) van Cameron Avery op ‘Ripe dreams, pipe dreams’ door Sigi Willems - 13/03/2017
Album-reviews Feest, afterparty en ontnuchtering op ‘Too sorry for any sorrow’ van Brusselse garagerockers Mountain Bike door Gilles Dierickx - 12/03/2017
Album-reviews Charli XCX maakt de prettigste pop van het moment op ‘Number 1 angel’ door Thomas Konings - 12/03/2017
Album-reviews De betere pop-pastiche van Tennis en ‘Yours conditionally’ door Naomi Hubert - 10/03/2017
Album-reviews Weinig struikelblokken op High Hi’s debuut ‘Hindrance’ door Tobias Cobbaert - 09/03/2017
Album-reviews The Magnetic Fields’ ‘50 song memoir’ is meer dan een gimmick door Liam Giraerts - 09/03/2017
Album-reviews Snedige gitaren op ‘French press’ van Rolling Blackouts Coastal Fever door Jens Buelens - 08/03/2017
Album-reviews Methyl Ethel laat z’n groeipijnen achter zich op ‘Everything is forgotten’ door Michelle Geerardyn - 06/03/2017
Album-reviews De valse bescheidenheid van Hand Habits en ‘Wildly idle’ door Filip Tyskens - 06/03/2017
Album-reviews Tim Darcy wil groots zijn met de kleine dingen op ‘Saturday night’ door Pieter D'Hooghe - 04/03/2017
Album-reviews De verkwikkende stortbui van Star Club West op ‘NIN’ door Sven Volckerijck - 03/03/2017
Album-reviews Priests beheerst de kunst van het kwaad zijn op ‘Nothing feels natural’ door Yelke Van Laer - 03/03/2017