Album-reviews Kendrick Lamar verstevigt met ‘DAMN.’ zijn reputatie als hiphopgrootheid door Daan Leber
Album-reviews Tei Shi maakt met ‘Crawl space’ het perfecte introspectieve debuutalbum door Rana Cools - 18/04/2017
Album-reviews Zwangere Guy bevalt met ‘Zwangerschapsverlof vol. 3’ van een potig debuut door Geerhard Verbeelen - 17/04/2017
Album-reviews Waarom All-Amerikkkan Bada$$ van Joey Bada$$ niet zo goed is door Romina Cucchiara - 13/04/2017
Album-reviews Willen maar niet kunnen: San Fermin loopt zichzelf voorbij op ‘Belong’ door Michelle Geerardyn - 12/04/2017
Album-reviews Timber Timbre breekt uit alle hokjes op ‘Sincerely future pollution’ door Sven Volckerijck - 11/04/2017
Album-reviews White Reaper blijft met een been stevig in het verleden staan op ‘The world’s best american band’ door Bert Puype - 11/04/2017
Album-reviews ‘The Dream’ van Tashaki Miyaki: wakker blijven wordt beloond door Joris Blondeel - 10/04/2017
Album-reviews Alexandra Savior lost alle verwachtingen in op debuutplaat ‘Belladonna of sadness’ door Jens Buelens - 07/04/2017
Album-reviews ‘De fiscus’ rolt de loper uit voor de debuutplaat van The Whereabouts Of J Albert door Sven Volckerijck - 07/04/2017
Album-reviews ‘Pure comedy’ van Father John Misty: het boek is beter dan de plaat door Hanne Craye - 06/04/2017
Album-reviews Cairo Liberation Front sleurt je mee in een zweterige trip op ‘Nymphaea caerula’ door Frederik Jacobs - 04/04/2017
Album-reviews Op dagtrip naar de krochten van de hel met ‘Contact’ van Pharmakon door Liam Giraerts - 03/04/2017
Album-reviews Kim Janssen houdt een geslaagd onderonsje met z’n favoriete bands op ‘Cousins’ door Michelle Geerardyn - 31/03/2017
Album-reviews Feeërieke fantasieën op Lydia Ainsworths ‘Darling of the afterglow’ door Jens Buelens - 31/03/2017