Album-reviews ‘Take me apart’ van Kelela is een emotioneel diepgaande totaalervaring door Tobias Cobbaert
Album-reviews TOKiMONSTA zoekt en vindt zichzelf terug met ‘Lune rouge’ door Pascal Vandenberghe - 12/10/2017
Album-reviews Témé Tan verzoent dansend continenten op zijn zelfgetitelde debuut door Milena Maenhaut - 11/10/2017
Album-reviews ‘Jersey devil’ is Ducktails op automatische piloot door Pascal Vandenberghe - 10/10/2017
Album-reviews Benjamin Clementine toont zich een wankelend genie op ‘I tell a fly’ door Jonas Van Laere - 10/10/2017
Album-reviews Godspeed You! Black Emperor leeft in haar eigen dystopie op ‘Luciferian towers’ door Pieter D'Hooghe - 09/10/2017
Album-reviews De welkome wederopstanding van Absynthe Minded en ‘Jungle eyes’ door Mattias Goossens - 06/10/2017
Album-reviews The Killers klinken ongeïnspireerd op ‘Wonderful wonderful’ door Michelle Geerardyn - 05/10/2017
Album-reviews Ben Frost maakt met ‘The center cannot hold’ een muzikale kaskraker door Anton Creemers - 05/10/2017
Album-reviews Teksten halen het van de muziek op ‘Zwarte doos’ van Stoomboot door Milena Maenhaut - 05/10/2017
Album-reviews MOAR katapulteert zich naar de top van de Belgische garagerock met ‘Future furby’ door Gilles Dierickx - 03/10/2017
Album-reviews Four Tet versmelt carrièrehoogtepunten op ‘New energy’ door Mattias Goossens - 03/10/2017
Album-reviews Ibeyi ruilt spiritualiteit voor activisme op ‘Ash’ door Pascal Vandenberghe - 02/10/2017