Album-reviews The Weather Station voorspelt niets dan goeds op zelfgetitelde vierde plaat door Dries Vaesen
Album-reviews The Lighthouse gidst je naar meer van hetzelfde op ‘Joyride’ door Naomi Hubert - 14/11/2017
Album-reviews Golden Teacher bezorgt een unieke luisterbeleving op ‘No luscious life’ door Kevin Bruggeman - 14/11/2017
Album-reviews Yung Lean steekt weemoed in een nieuw jasje op ‘Stranger’ door Tobias Cobbaert - 13/11/2017
Album-reviews The Tubs tonen zich poëtische troubadours op ‘Happily ever jaded’ door Sigi Willems - 12/11/2017
Album-reviews Verdwalen in de ruïnes van Bibio op ‘Phantom brickworks’ door Pascal Vandenberghe - 09/11/2017
Album-reviews Baxter Dury geeft zijn eigen draai aan liefdesverdriet op ‘Prince of tears’ door Jonas Van Laere - 08/11/2017
Album-reviews Shamir knipt op ‘Revelations’ de banden met zijn popverleden definitief door door Hanne Craye - 08/11/2017
Album-reviews Shy Dog smeert broodjes met extra psychrock op debuutplaat door Michelle Geerardyn - 07/11/2017
Album-reviews Julien Baker puurt haar nummers verder uit op ‘Turn out the lights’ door Bert Puype - 07/11/2017
Album-reviews Warhaus bezingt de liefde vol groovende percussie op titelloze tweede plaat door Gilles Dierickx - 06/11/2017
Album-reviews James Holden verkent de trance-ervaring met ‘The animal spirits’ door Liam Giraerts - 06/11/2017
Album-reviews Lohaus moet waken over z’n eigenheid op debuut-ep ‘Prologue’ door Mattias Goossens - 02/11/2017
Album-reviews ‘Screen memories’ van John Maus is meer dan een herhalingsoefening door Pascal Vandenberghe - 01/11/2017
Album-reviews Isolde treedt zelfzeker op het voorplan met debuut ‘Cartes postales’ door Stijn Ringoir - 30/10/2017
Album-reviews Futuristische garagerock op ‘Future primitives’ van The Van Jets door Naomi Hubert - 30/10/2017
Album-reviews Curtis Harding omarmt ’71 in ’17 op ‘Face your fear’ door Sven Volckerijck - 30/10/2017