Album-reviews Nils Frahm brengt ode aan doorleefde schoonheid op ‘Day’ door Marlon Sinnaeve - 01/03/2024
Album-reviews Whispering Sons verkent optimisme op ‘The great calm’ door Sarah Van der Straeten - 23/02/2024
Album-reviews IDLES maakt het met ‘TANGK’ niet moeilijk om van hen te houden door Emily Griffiths - 22/02/2024
Album-reviews Ratmosphere levert straffe jaren tachtig synthpop af op ‘Devils island’ door Zeno Van Moerkerke - 22/02/2024
Album-reviews Hieroglyphic Being laat je de ruimte in katapulteren op ‘Quadric surfaces’ door Yannick Verhasselt - 20/02/2024
Album-reviews Adriaan De Roover zoekt de schaduw op in het enerverende ‘Other rooms’ door Yannick Verhasselt - 19/02/2024
Album-reviews The Bony King Of Nowhere’s ‘Everybody knows’ zalft als remedie tegen de destructieve ratrace door Jonas Vandenabeele - 13/02/2024
Album-reviews Meltheads komt met ‘Decent Sex’ binnen langs de grote poort door Lukas Dederen - 09/02/2024
Album-reviews The Last Dinner Party zijn de prinsessen van de poprock met ‘Prelude to ecstasy’ door Lukas Dederen - 05/02/2024
Album-reviews Future Islands vindt zichzelf opnieuw uit op ‘People who aren’t there anymore’ door Emily Griffiths - 01/02/2024
Album-reviews Donato Dozzy’s ‘Magda’ is een oprechte reminder hoe emotief techno kan zijn door Yannick Verhasselt - 29/01/2024
Album-reviews Courting gaat op ‘New last name’ met veel amusement op ontdekkingstocht naar zichzelf door Lukas Dederen - 26/01/2024
Album-reviews The Smile biedt het fijnste vernuft aan op ‘Wall of eyes’ door Laurent Voet - 26/01/2024
Album-reviews SLIFT brengt een emotioneel, episch spektakel op ‘Ilion’ door Jonas Van Laere - 19/01/2024
Album-reviews Froukje laat de bombast achterwege op ‘Noodzakelijk verdriet’ door Yannick Verhasselt - 17/01/2024