Album-reviews MGMT danst behoedzaam op de rand van licht en duister tijdens ‘Little dark age’ door Michelle Geerardyn
Album-reviews Ought klinkt onbehaaglijk romantisch op ‘Room inside the world’ door Jonas Van Laere - 16/02/2018
Album-reviews Joan As Police Woman verkent de grenzen van toewijding op ‘Damned devotion’ door Annelore Peeters - 13/02/2018
Album-reviews ‘Always ascending’ van Franz Ferdinand: glitterballen en pretlichtjes door Joris Blondeel - 12/02/2018
Album-reviews Op ‘Brighter wounds’ doet Son Lux wat het belooft: het op- en verlichten van de wonde door Jonas Van Laere - 12/02/2018
Album-reviews dirk. speelt met pop en existentialisme op debuut ‘Album’ door Pieter D'Hooghe - 09/02/2018
Album-reviews Le 77 tonen zich op debuut ‘Bawlers’ de veelzijdigste, grappigste en meest soulvolle gangsta’s die Brussel rijk is door Gilles Dierickx - 08/02/2018
Album-reviews Calexico verrast meer dan ooit op ‘The thread that keeps us’ door Kevin Bruggeman - 04/02/2018
Album-reviews Strand of Oaks biedt veel meer dan een tussendoortje met ‘Harder love’ door Kevin Bruggeman - 31/01/2018
Album-reviews No Age schippert tussen nostalgie en avontuur op ‘Snares like a haircut’ door Frederik Jacobs - 30/01/2018
Album-reviews Nils Frahm toont zich groots op het minutieuze ‘All melody’ door Geerhard Verbeelen - 29/01/2018
Album-reviews Tune-Yards roetsjt 2018 binnen met ‘I can feel you creep into my private life’ door Zeno Van Moerkerke - 26/01/2018
Album-reviews Ty Segall slaat z’n spiegelpaleis aan diggelen op ‘Freedom’s goblin’ door Mattias Goossens - 25/01/2018
Album-reviews ‘Rooms / ruins’ van Flying Horseman: een plaat die ademt door Liam Giraerts - 25/01/2018
Album-reviews Black Rebel Motorcycle Club gaat donker op ‘Wrong creatures’ door Koenraad Stevens - 25/01/2018
Album-reviews De ‘Ruins’ van First Aid Kit zijn het bezoeken waard maar geen bestemming voor avonturiers door Stan Pannier - 22/01/2018