Album-reviews Superorganism klinkt als een monster van Frankenstein met groeipijnen door Michelle Geerardyn - 05/03/2018
Album-reviews Soccer Mommy schiet niet altijd raak op debuut ‘Clean’ door Mattias Goossens - 05/03/2018
Album-reviews Een spoedcursus ‘dansmuziek maken’ met Nicolas Jaar op zijn Against All Logic ‘2012-2017’ compilatie door Anton Creemers - 04/03/2018
Album-reviews Suuns schaaft de eigenzinnige identiteit op ‘Felt’ naar hartenlust bij door Johan Baeten - 02/03/2018
Album-reviews STIKSTOF tilt Belgische hiphop een terreurniveautje hoger op ‘Overlast’ door Geerhard Verbeelen - 02/03/2018
Album-reviews Pianos Become The Teeth bijt niet hard genoeg op ‘Wait for love’ door Tobias Cobbaert - 28/02/2018
Album-reviews S. Carey geeft innerlijke rust een plaats met ‘Hundred Acres’ door Naomi Hubert - 28/02/2018
Album-reviews Loma brengt het beste van twee werelden samen op zelfgetitelde debuut door Kevin Bruggeman - 27/02/2018
Album-reviews The Low Anthem doet weinig verrassends op ‘The salt doll went to measure the depth of the sea’ door Frederik Jacobs - 26/02/2018
Album-reviews Khruangbin ventileert het universum op ‘Con todo el mundo’ door Michelle Geerardyn - 25/02/2018
Album-reviews Up High Collective toont zich van z’n beste kant op ‘Solitude’ door Daan Leber - 23/02/2018
Album-reviews Tubelight flikkert vervelend op ‘Expert by virtue, thereof’ door Mattias Goossens - 23/02/2018
Album-reviews ‘How to solve our human problems’ van Belle & Sebastian: een even ambitieus als wisselvallig drieluik door Annelore Peeters - 22/02/2018
Album-reviews U.S. Girls maakt protestpop van de bovenste plank op ‘In a poem unlimited’ door Pascal Vandenberghe - 20/02/2018
Album-reviews Enquête inzake luisterbereidheid Car Seat Headrests ‘Twin fantasy’ door Zeno Van Moerkerke - 19/02/2018