Album-reviews Wye Oak verdrinkt in eigen echo’s op ‘The louder I call, the faster it runs’ door Annelore Peeters
Album-reviews De garagepop van Hinds klinkt op ‘I don’t run’ eerder irritant dan charmant nonchalant door Gilles Dierickx - 09/04/2018
Album-reviews Prima tafelen met ‘Sex & food’ van Unknown Mortal Orchestra door Zeno Van Moerkerke - 09/04/2018
Album-reviews ‘Birthmarks’ van Teen Creeps is een emotionele gitaarmokerslag door Frederik Jacobs - 06/04/2018
Album-reviews The Weeknd zet een stap terug in zijn schaduw met ‘My dear melancholy,’ door Pascal Vandenberghe - 05/04/2018
Album-reviews In Tall Buildings verstopt melancholische reflecties achter zweverige melodieën op ‘Akinetic’ door Annelore Peeters - 05/04/2018
Album-reviews Amen Dunes grijpt onophoudelijk naar de keel met ‘Freedom’ door Pascal Vandenberghe - 04/04/2018
Album-reviews MF DOOM en Czarface tillen woordkunst naar een hoger niveau op ‘Czarface meets metalface’ door Jasper De Spiegeleer - 03/04/2018
Album-reviews Frankie Cosmos brengt een ode aan alledaagsheid op ‘Vessel’ door Zeno Van Moerkerke - 02/04/2018
Album-reviews The Vaccines halen uit met een paar goeie rechters maar scoren geen KO met ‘Combat sports’ door Stan Pannier - 01/04/2018
Album-reviews The Spectors serveren voorverpakte shoegaze op ‘OOH AAH AAH’ door Frederik Jacobs - 30/03/2018
Album-reviews Sunflower Bean mist eigenzinnigheid op ‘Twentytwo in blue’ door Michelle Geerardyn - 29/03/2018
Album-reviews HEISA koppelt woeste uithalen aan wiskundige precisie op indrukwekkend debuut door Stan Pannier - 29/03/2018
Album-reviews Baloji verzoent vreugde en kritiek op ‘137 Avenue Kaniama’ door Geerhard Verbeelen - 26/03/2018
Album-reviews Sloppy Jane schreeuwt om aandacht met ‘Willow’, maar weet niet wat ermee te doen door Liam Giraerts - 26/03/2018