Album-reviews Blood Orange wisselt het politieke in voor het persoonlijke op ‘Negro swan’ door Liam Giraerts
Album-reviews Zelfs mijmeren over Ariana Grande verveelt op Mac Millers ‘Swimming’ door Bert Scheemaker - 29/08/2018
Album-reviews Death Cab For Cutie is helaas iets te vrolijk op ‘Thank you for today’ door Kevin Bruggeman - 27/08/2018
Album-reviews Interpol breit een logisch vervolg aan het repertoire met ‘Marauder’ door Koenraad Stevens - 27/08/2018
Album-reviews Ben Khan debuteert met veel potentieel maar serveert nog geen grand cru door Jonas Van Laere - 24/08/2018
Album-reviews Niets dan loeiharde catharsis op Nothings ‘Dance on the blacktop’ door Stan Pannier - 24/08/2018
Album-reviews Mitski toont zich doortastend en divers op ‘Be the cowboy’ door Pascal Vandenberghe - 23/08/2018
Album-reviews Great Lake Swimmers komt deels boven water op ‘The waves, the wake’ door Jens Wijnants - 22/08/2018
Album-reviews Tirzah ontwapent met schaarse middelen op ‘Devotion’ door Pascal Vandenberghe - 22/08/2018
Album-reviews Trevor Powers worstelt met zijn nieuwe identiteit op ‘Mulberry violence’ door Frederik Jacobs - 22/08/2018
Album-reviews The Coral blinkt uit in overbodigheid op ‘Move through the dawn’ door Koenraad Stevens - 21/08/2018
Album-reviews Al cruisend door de nacht met ‘Slow air’ van Still Corners door Martijn Bas - 21/08/2018
Album-reviews ‘Ta13OO’ katapulteert Denzel Curry naar het sterrendom door Bert Scheemaker - 16/08/2018
Album-reviews Travis Scott reikt tevergeefs naar de sterren op ‘Astroworld’ door Zeno Van Moerkerke - 14/08/2018
Album-reviews Schoonheid van de eenzaamste soort op ‘At weddings’ van Tomberlin door Mattias Goossens - 13/08/2018
Album-reviews ‘Lightning round’ van Bad Bad Hats is een sterk staaltje spontaniteit door Guillaume De Grieve - 09/08/2018