Album-reviews St. Paul & The Broken Bones durft het anker niet volledig te lichten op ‘Young sick camellia’ door Jelle Geuns
Album-reviews Low duikt vol overgave het onbekende in met ‘Double negative’ door Jens Wijnants - 17/09/2018
Album-reviews Jungle slingert vlotjes voorbij de verwachtingen met ‘For ever’ door Céline Tronquo - 17/09/2018
Album-reviews De laatste maal ‘beloftevol’ voor The Antler King op ‘Ten for a bird’ door Bert Scheemaker - 13/09/2018
Album-reviews Mothers verliest zichzelf op ‘Render another ugly method’ door Gertie van den Bosch - 12/09/2018
Album-reviews Animal Collective schildert zijn koraalrif zwartwit op ‘Tangerine reef’ door Zeno Van Moerkerke - 12/09/2018
Album-reviews $uicideboy$ brengen een grimmige ode aan thuishaven op ‘I want to die in New Orleans’ door Yannick Verhasselt - 10/09/2018
Album-reviews Tash Sultana floreert en verbluft op debuut ‘Flow State’ door Naomi Hubert - 10/09/2018
Album-reviews Paul McCartney barst van energie én kwaliteit op ‘Egypt Station’ door Guillaume De Grieve - 10/09/2018
Album-reviews Maribou State giet #wanderlust in muziek op ‘Kingdom in colour’ door Mattias Goossens - 07/09/2018
Album-reviews Yves Tumor blaast vriend en vijand omver met ‘Safe in the hands of love’ door Yannick Verhasselt - 07/09/2018
Album-reviews Bert Dockx geeft iconische nummers een eigen gezicht op ‘Transit’ door Milena Maenhaut - 07/09/2018
Album-reviews Tunng houdt folktronica wonderwel fris op ‘Songs you make at night’. door Kevin Bruggeman - 06/09/2018
Album-reviews Her’s speelt leentjebuur bij DeMarco en co op ‘Invitation to Her’s’ door Pieter Sips - 05/09/2018
Album-reviews Odetta Hartman verkent en verlegt de folkgrenzen met ‘Old rockhounds never die’ door Mattias Goossens - 03/09/2018
Album-reviews Big Red Machine is een onevenwichtige maar onmisbare samenwerking door Guillaume De Grieve - 03/09/2018
Album-reviews Justice overtroeft zichzelf en de laatste modegrillen op mixalbum ‘Woman worldwide’ door Jelle Geuns - 30/08/2018