Album-reviews This Will Destroy You plaatst de rock terug in postrock op ‘New others part one’ door Stan Pannier
Album-reviews Pale Waves maakt clichés van clichés op ‘My mind makes noises’ door Céline Tronquo - 02/10/2018
Album-reviews Slow Crush timmert ijverig verder aan het (inter)nationale shoegazefirmament door Daan Franquet - 01/10/2018
Album-reviews Static Party Poses gaat Sparklehorse achterna op debuutplaat ‘Climbing’ door Quinten Jacobs - 30/09/2018
Album-reviews MDC III gaat op een onvergetelijke trektocht door de jungle met ‘Dreamhatcher’ door Yannick Verhasselt - 28/09/2018
Album-reviews The Paper Kites missen eigenheid en avontuur op ‘On the corner where you live’ door Kevin Bruggeman - 27/09/2018
Album-reviews Suede brengt een overdosis zwaarmoedigheid op ‘The blue hour’ door Koenraad Stevens - 27/09/2018
Album-reviews Dilly Dally speelt iets te vaak met herhaling op ‘Heaven’ door Pascal Vandenberghe - 26/09/2018
Album-reviews Welkom reisadvies van Marble Sounds op ‘The advice to travel light’ door Daan Franquet - 25/09/2018
Album-reviews Gazelle Twin schetst een donker toekomstbeeld op ‘Pastoral’ door Yannick Verhasselt - 25/09/2018
Album-reviews Villagers overklast zichzelf met ‘The art of pretending to swim’ door Frederik Jacobs - 25/09/2018
Album-reviews The Bony King Of Nowhere put kracht uit melancholie op ‘Silent days’ door Jens Wijnants - 24/09/2018
Album-reviews Christine And The Queens is terug als dé macho popprinses van het moment door Guillaume De Grieve - 24/09/2018
Album-reviews Noname danst met woorden door het leven op ‘Room 25’ door Yannick Verhasselt - 20/09/2018
Album-reviews Idles bewijst de meest relevante punkband van het moment te zijn met ‘Joy as an act of resistance’ door Frederik Jacobs - 20/09/2018
Album-reviews Spiritualized klinkt grootser dan ooit op ‘And nothing hurt’ door Kevin Bruggeman - 20/09/2018