Album-reviews CupcakKe toont zich een voorbeeld voor vrouwelijke MC’s op ‘Eden’ door Yannick Verhasselt
Album-reviews Ga mee op tournee met Sun Kil Moon tijdens ‘This is my dinner’ door Tobias Cobbaert - 13/11/2018
Album-reviews ‘Blood loss’ van Puma Blue ontvouwt zich tot een emotionele catharsis door Gertie van den Bosch - 13/11/2018
Album-reviews Current 93 raakt verschillende emotionele snaren tegelijk op ‘The light is leaving us all’ door Tobias Cobbaert - 12/11/2018
Album-reviews ‘Modern cults’ van Holygram is muziek door én voor zwarte jassen door Martijn Bas - 12/11/2018
Album-reviews De stinkende realiteit achter ‘Simulation theory’ van Muse door Zeno Van Moerkerke - 09/11/2018
Album-reviews Karibu Orchestra cirkelt te veel in het rond op ‘Music over the ruins’ door Yannick Verhasselt - 08/11/2018
Album-reviews Molly Nilsson vindt hoop in en met voorspelbaarheid op ‘2020’ door Pascal Vandenberghe - 08/11/2018
Album-reviews ‘Fudge sandwich’ van Ty Segall is nauwelijks een coveralbum te noemen door Jelle Geuns - 07/11/2018
Album-reviews Vaderlijk advies klonk zelden zo mooi als op Matt Corby’s ‘Rainbow valley’ door Guillaume De Grieve - 06/11/2018
Album-reviews The Prodigy geeft een masterclass “professioneel feesten” op ‘No tourists’ door Koenraad Stevens - 06/11/2018
Album-reviews Illuminine zalft en geneest alle wonden met ‘#3’ als troostende therapie door Naomi Hubert - 06/11/2018
Album-reviews Julia Holter bundelt de muziekgeschiedenis in het futuristische ‘Aviary’ door Jens Wijnants - 05/11/2018
Album-reviews King Dick balanceert tussen heroïek en een bad trip op ‘Mean phases’ door Daan Franquet - 05/11/2018
Album-reviews Jaguar Jaguar experimenteert met boeiende synthpop op ‘Montjoi’ door Gilles Dierickx - 02/11/2018
Album-reviews Het debuut van Crayon Sun bulkt van blues met een grimmig randje door Yannick Verhasselt - 02/11/2018