Album-reviews DadaWaves verovert slechts gedeeltelijk ons psychedelisch barokpophart met ‘Intelligent life’ door Nina van den Broek
Album-reviews HEALTH bezorgt nihilisten een anthem met een loodzwaar ‘Vol. 4: slaves of fear’ door Kevin Bruggeman - 21/02/2019
Album-reviews Anemone toont zich nog iets te veel een muurbloempje met ‘Beat my distance’ door Pascal Vandenberghe - 21/02/2019
Album-reviews Xiu Xiu legt de kruisweg van het positivisme vast op ‘Girl with basket of fruit’ door Jonas Van Laere - 20/02/2019
Album-reviews Broken Social Scene serveert met ‘Let’s try the after vol. 1’ een aperitiefhapje dat naar meer smaakt door Martijn Bas - 20/02/2019
Album-reviews Bonzo speelt met teen angst en zorgeloosheid op debuutplaat ‘Always holidays’ door Quinten Jacobs - 20/02/2019
Album-reviews Dagdromen en indommelen met ‘Helium’ van HOMESHAKE door Gertie van den Bosch - 19/02/2019
Album-reviews De zwaartekracht heeft geen vat op ‘Quiet signs’ van Jessica Pratt door Eva Gutscoven - 19/02/2019
Album-reviews Charlotte Adigéry laat met ‘Zandoli’ haar spitsvondigheid los op de wereld door Simon Hendrickx - 18/02/2019
Album-reviews Jan Verstraeten schrijft de soundtrack van de schoonheid met ep ‘Cheap dreams’ door Nina van den Broek - 17/02/2019
Album-reviews Titel beschrijft plaat in het geval van ‘Oh boy’ van Harlem door Mattias Goossens - 17/02/2019
Album-reviews Spielbergs neemt een veelbelovende start met ‘This is not the end’ door Martijn Bas - 17/02/2019
Album-reviews Achtergrondmuziek voor fijnproevers op ‘Tip of the sphere’ van Cass McCombs door Nina van den Broek - 15/02/2019
Album-reviews Yak beproeft de gelukzaligheid op ‘Pursuit of momentary happiness’ door Jelle Geuns - 13/02/2019
Album-reviews Queen Zee debuteert met een roze gelakte middelvinger door Guillaume De Grieve - 12/02/2019
Album-reviews White Lies ambieert opnieuw meer dan een guilty pleasure te zijn door Kevin Bruggeman - 12/02/2019