Album-reviews Waan jezelf het hoofdpersonage in een film met ‘In a landscape’ van Max Richter door Ayko Poulin
Album-reviews Het bitterzoete postume afscheid van SOPHIE is vooral teleurstellend door Yannick Verhasselt
Album-reviews The Jesus Lizard briest, blaft en beukt als vanouds op ‘Rack’ door Kobe Rombouts - 24/09/2024
Album-reviews Suki Waterhouse blaast ons glitters toe maar tegelijkertijd te veel kaarsen uit op ‘Memoir of a Sparklemuffin’ door Laurent Voet - 19/09/2024
Album-reviews Molchat Doma strooit met superieure Oostblokweltschmerz op ‘Belaya polosa’ door Kobe Rombouts - 18/09/2024
Album-reviews MJ Lenderman ontpopt zich tot penvriend uit niemandsland op ‘Manning fireworks’ door Kobe Rombouts - 16/09/2024
Album-reviews Nick Cave & The Bad Seeds vinden het licht op het verhemelende ‘Wild god’ door Yannick Verhasselt - 16/09/2024
Album-reviews Gurriers bewijst dat post-punk nog lang niet dood is op ‘Come and see’ door Jonas Van Laere - 12/09/2024
Album-reviews Te weinig ankerpunten te bespeuren op SPIRIT OF THE BEEHIVE’ ‘YOU’LL HAVE TO LOSE SOMETHING’ door Kobe Rombouts - 10/09/2024
Album-reviews Sabrina Carpenter waant zich een echte popprinses op nieuwste plaat ‘Short n’ Sweet’ door Karel Nijs - 30/08/2024
Album-reviews Beabadoobee confronteert de realiteit in ‘This is how tomorrow moves’ door Agnetha Van Mieghem - 29/08/2024
Album-reviews Zeal & Ardor exploreert de creatieve ruimte op ‘GREIF’ door Jonas Van Laere - 29/08/2024
Album-reviews OSEES overleeft stijlbreuk elfendertig moeiteloos op ‘SORCS 80’ door Kobe Rombouts - 15/08/2024
Album-reviews JPEGMAFIA maakt brandhout van de biechtstoel op ‘I LAY DOWN MY LIFE FOR YOU’ door Kobe Rombouts - 08/08/2024