Album-reviews Stereophonics bundelt te veel zwaarmoedige ballads op ‘Kind’ door Koenraad Stevens - 29/10/2019
Album-reviews Battles brengt vernieuwing zonder vernieuwend te zijn op ‘Juice B Crypts’ door Lukas Dederen - 29/10/2019
Album-reviews Trentemøller wisselt topnummers af met ondermaats werk op ‘Obverse’ door Kevin Bruggeman - 28/10/2019
Album-reviews Voorspelbare krokodillentranen op ‘Cry’ van Cigarettes After Sex door Quinten Jacobs - 28/10/2019
Album-reviews Anna Meredith haalt niet het onderste uit de kan op ‘FIBS’ door Jonas Van Laere - 25/10/2019
Album-reviews Mind Rays bewijst zich als Belgische rammelrocktrots met internationaal geluid op ‘Course of action’ door Mattias Goossens - 25/10/2019
Album-reviews Floating Points verzoent herhaling met doordachte onvoorspelbaarheid op ‘Crush’ door Gertie van den Bosch - 24/10/2019
Album-reviews Foals komt weer op snelheid met ‘Everything not saved will be lost part 2’ door Robin De Becker - 24/10/2019
Album-reviews Symboliek en een nuchter idealisme tekenen Stephen Mallinders solocomeback ‘Um dada’ door Lukas Dederen - 23/10/2019
Album-reviews 65daysofstatic levert met ‘Replicr, 2019’ mogelijks de moeilijkste plaat van het jaar af door Kevin Bruggeman - 23/10/2019
Album-reviews Elbow doet zelfs Brexit-kritiek goed klinken met ‘Giants of all sizes’ door Joren Van Utterbeeck - 22/10/2019
Album-reviews Compro Oro herondekt de werelddelen op ‘Suburban exotica’ door Guillaume De Grieve - 22/10/2019
Album-reviews Op psychedelische reis met Mark Lanegans ‘Somebody’s knocking’ door Robin De Becker - 22/10/2019
Album-reviews Vagabon slaat succesvol een andere weg in met haar tweede, zelfgetitelde album door Yannick Verhasselt - 21/10/2019
Album-reviews Wilco blijft kind in zijn eigen speeltuin met ‘Ode to joy’ door Jens Wijnants - 21/10/2019
Album-reviews Clipping regisseert een aflevering ‘Griezelverhalen voor rappertjes’ op ‘There existed an addiction to blood’ door Tobias Cobbaert - 18/10/2019
Album-reviews Adriaan de Roover laat verwondering spreken op ‘Leaves’ door Pascal Vandenberghe - 17/10/2019
Album-reviews Allah-Las toont met ‘LAHS’ te weinig ambitie en zin voor vernieuwing door Koenraad Stevens - 16/10/2019
Album-reviews Frankie Cosmos verslikt zich in banaliteit en sleur op ‘Close it quietly’ door Yannick Verhasselt - 15/10/2019
Album-reviews Sam Fender houdt te veel vast aan de gitaar op debuut ‘Hypersonic missiles’ door Lowie Bradt - 15/10/2019