Album-reviews Matt Berninger zit gevangen in zijn eigen creatieve kooi op ‘Serpentine prison’ door Mattias Goossens
Album-reviews ‘My life 4hunnid’ van YG is zijn eigen Wikipediapagina niet waard door Bert Scheemaker - 15/10/2020
Album-reviews Cartalk kijkt vastberaden in de achteruitkijkspiegel op ‘Pass like pollen’ door Mattias Goossens - 15/10/2020
Album-reviews Róisín Murphy walst de dansvloer op met ‘Róisín machine’ door Eva Gutscoven - 15/10/2020
Album-reviews Kurt Vile bundelt gelukzalige dankbaarheid en gemis op ‘Speed, sound, lonely KV’ door Jonas Vandenabeele - 14/10/2020
Album-reviews Het gedwongen experiment ‘Don’t follow me I’m lost’ van Admiral Freebee valt soms magertjes uit door Jonas Van Laere - 14/10/2020
Album-reviews Will Butler laat een wrange nasmaak achter met ‘Generations’ door Mattias Goossens - 13/10/2020
Album-reviews Public Enemy legt de vinger op de wonde met ‘What you gonna do when the grid goes down’ door Bert Scheemaker - 13/10/2020
Album-reviews De broeierige meditatie van Deradoorian op ‘Find the sun’ door Mattias Goossens - 12/10/2020
Album-reviews Future Islands mist onvoorspelbaarheid op ‘As long as you are’ door Guillaume De Grieve - 09/10/2020
Album-reviews Touché Amoré maakt betreurenswaardige keuzes op ‘Lament’ door Tobias Cobbaert - 09/10/2020
Album-reviews Jónsi vindt schoonheid in versplintering op ‘Shiver’ door Yannick Verhasselt - 08/10/2020
Album-reviews ‘We’re never afraid of getting up every morning’ van Lucas Schreel is rijk aan stilte en experiment door Frederik Jacobs - 08/10/2020
Album-reviews Metro Boomin en 21 Savage halen met hun sequel ‘Savage mode 2’ net niet het niveau van het origineel door Bert Scheemaker - 08/10/2020
Album-reviews Een hartverwarmende knuffel van Sophia op ‘Holding on/letting go’ door Jens Wijnants - 07/10/2020
Album-reviews Yellow Days brengt een melodieuze cocktail van invloeden op ‘A day in a yellow beat’ door Tadhg Waters - 07/10/2020
Album-reviews Working Men’s Club verzoent al ravend heden en toekomst op zelfgetiteld debuut door Mattias Goossens - 06/10/2020
Album-reviews Spillage Village brengt een geëngageerde geloofsbelijdenis op ‘Spilligion’ door Bert Scheemaker - 06/10/2020
Album-reviews Eartheater controleert vurige passie op ‘Phoenix: Flames are dew upon my skin’ door Guillaume De Grieve - 05/10/2020