Album-reviews Helena Deland levert met ‘Someone new’ een bijna foutloze debuutplaat af door Sarah Van der Straeten - 10/11/2020
Album-reviews Sólstafir verkent verder postrockmagie met ‘Endless twilight of codependent love’ door Kevin Bruggeman - 09/11/2020
Album-reviews Ibrahim Maalouf viert en wordt gevierd op ’40 melodies’ door Guillaume De Grieve - 09/11/2020
Album-reviews ‘Magic Oneohtrix Point Never’ is nostalgische radio richting het oneindige door Yannick Verhasselt - 06/11/2020
Album-reviews Gupi en Fraxiom geven een rondleiding door het internet als Food House door Tobias Cobbaert - 05/11/2020
Album-reviews Bombataz vindt spelen belangrijker dan winnen op ‘Olympics of love’ door Mattias Goossens - 04/11/2020
Album-reviews Health solliciteert met ‘Disco 4: Part 1’ voor de perfecte soundtrack bij 2020 door Kevin Bruggeman - 04/11/2020
Album-reviews Local Natives serveert met ‘Sour lemon’ een zoethoudertje met lichtzure nasmaak door Jonas Vandenabeele - 04/11/2020
Album-reviews Autechre puurt zichzelf verder uit op tweeluik ‘Sign’ en ‘Plus’ door Yannick Verhasselt - 03/11/2020
Album-reviews Patches vindt dualiteit in het sensuele op ep ‘Hot enough’ door Yannick Verhasselt - 02/11/2020
Album-reviews Tsar B slaat vriend en vijand bont en blauw op ep ‘Unpaintable’ door Guillaume De Grieve - 02/11/2020
Album-reviews Zwangere Guy presenteert met ‘Brutxxl’ een pijnlijke eindejaarsconference door Bert Scheemaker - 02/11/2020
Album-reviews Met ‘Earth to Dora’ heeft Eels voor het eerst een slechte plaat gemaakt door Frederik Jacobs - 30/10/2020
Album-reviews Vernieuwing is niet aan Nothing besteed op ‘The great dismal’ door Martijn Bas - 30/10/2020
Album-reviews Domoor vindt schoonheid in tegenstellingen op debuut-ep ‘De onderste boven’ door Tobias Cobbaert - 29/10/2020
Album-reviews Loma neemt je mee op een stormachtige reis met ‘Don’t shy away’ door Jens Wijnants - 29/10/2020