Album-reviews Bon Iver verwerkt heerlijk puur spijt en schaamte op ‘Sable ep’ door Jonas Vandenabeele
Album-reviews Dromerige Kelly Lee Owens zoekt en vindt de weg naar de dansvloer op ‘Dreamstate’ door Eli Goldenberg - 18/10/2024
Album-reviews Mattias De Craene brengt je in hogere sferen op ‘A house where I dream’ door Yannick Verhasselt - 18/10/2024
Album-reviews The Linda Lindas zet de weg naar volwassenheid verder op ‘No obligation’ door Eli Goldenberg - 16/10/2024
Album-reviews Godspeed You! Black Emperor verklankt het leed van zij die achterblijven op ‘NO TITLE AS OF 13 FEBRUARY 2024 28,340 DEAD’ door Kobe Rombouts - 15/10/2024
Album-reviews Charli xcx ravet zich een overwinningsrondje op ‘Brat and it’s completely different but also still brat’ door Yannick Verhasselt - 15/10/2024
Album-reviews Xiu Xiu’s ’13” Frank Beltrame italian stiletto with bison horn grips’ is een genaakbare danse macabre door Yannick Verhasselt - 09/10/2024
Album-reviews Half Waif brengt een beklijvende ode aan haar sterrenkind op ‘See you at the maypole’ door Eli Goldenberg - 08/10/2024
Album-reviews London Grammar scoort met vertrouwd recept in ‘The greatest love’ door Ayko Poulin - 08/10/2024
Album-reviews The Voidz lopen verloren op ‘Like all before you’ door Sarah Van der Straeten - 07/10/2024
Album-reviews Geordie Greep opent zijn maniakale cabaretzaal op ‘The new sound’ door Kobe Rombouts - 04/10/2024
Album-reviews Waan jezelf het hoofdpersonage in een film met ‘In a landscape’ van Max Richter door Ayko Poulin - 30/09/2024
Album-reviews Het bitterzoete postume afscheid van SOPHIE is vooral teleurstellend door Yannick Verhasselt - 27/09/2024
Album-reviews The Jesus Lizard briest, blaft en beukt als vanouds op ‘Rack’ door Kobe Rombouts - 24/09/2024
Album-reviews Suki Waterhouse blaast ons glitters toe maar tegelijkertijd te veel kaarsen uit op ‘Memoir of a Sparklemuffin’ door Laurent Voet - 19/09/2024
Album-reviews Molchat Doma strooit met superieure Oostblokweltschmerz op ‘Belaya polosa’ door Kobe Rombouts - 18/09/2024