Album-reviews Most Unpleasant Men – Most Unpleasant Men: Als Depeche Mode met jeugdpuistjes door Wouter Ollevier
Album-reviews portrait [B] – Misery Boy: uniek geluid uit de Vlaamse schatkist door Indiestyle - 07/01/2013
Album-reviews Dropkick Murphys – Signed and Sealed in Blood: met het hart op de tong door Filip Van Der Elst - 07/01/2013
Album-reviews Love&Fist – Last Days in Country: Vierdelige rollercoaster door Indiestyle - 02/01/2013
Album-reviews State Radio – Rabbit Inn Rebellion: stoere onschuld en speelse rebellie door Indiestyle - 02/01/2013
Album-reviews Alpha 2.1 – Eternity: Mix van electrogeluiden met een knipoog naar het verleden door Erik Van Damme - 01/01/2013
Album-reviews MS MR – Candy Bar Creep Show: instemmend geknik tot het definitieve oordeel in mei door Sven Volckerijck - 28/12/2012
Album-reviews The Horse Company – Calypso: melancholische luisterliedjes door Pieter Malliet - 18/12/2012
Album-reviews Passenger – All The Little Lights: iets te weinig variatie door Yanni Ratajczyk - 17/12/2012
Album-reviews Conrad Schnitzler – Con 3 + Consequenz: voor volhardende muzikale avonturiers door Sven Volckerijck - 13/12/2012
Album-reviews Blackie And The Oohoos – Song For Two Sisters: Tussen sfeervol en mysterieus door Yanni Ratajczyk - 12/12/2012
Album-reviews Hallam London – The Winter E.P. – Shakespeare’s Sonnets: ijskoude winternacht door Wouter Ollevier - 12/12/2012