Album-reviews ‘Caprisongs’ van FKA twigs is een ongecompliceerde, maar verdomd aanstekelijke popmixtape door Tobias Cobbaert - 19/01/2022
Album-reviews De ster van The Weeknd blijft rijzen op ‘Dawn FM’ door Sarah Van der Straeten - 17/01/2022
Album-reviews Burial balt zijn geluid samen tot de essentie op ‘Antidawn’ door Daan Leber - 14/01/2022
Album-reviews Mattias De Craene wakkert eenieders fantasie aan op ‘Patterns for (a) film’ door Jonas Vandenabeele - 20/12/2021
Album-reviews Angèles ‘Nonante-cinq’ voert je mee op een poprollercoaster vol emoties door Yannick Verhasselt - 16/12/2021
Album-reviews Een buitenaardse reisgids doorheen Arca’s ‘Kick’-universum door Tobias Cobbaert - 09/12/2021
Album-reviews GAS gaat ten onder aan z’n eigen eentonigheid op ‘Der Lange Marsch’ door Martijn Bas - 07/12/2021
Album-reviews ‘Bloodmoon: I’ van Chelsea Wolfe en Converge was beter bij een eenmalige single gebleven door Tobias Cobbaert - 30/11/2021
Album-reviews Dltzk debuteert met dissonante maar zeer aanstekelijke emonoise op ‘Frailty’ door Tobias Cobbaert - 29/11/2021
Album-reviews Jon Hopkins biedt ons een immersie in micro-dosissen op ‘Music for psychedelic therapy’ door Laurent Voet - 23/11/2021
Album-reviews Courtney Barnett vult lockdown-leemte op met ‘Things take time, take time’ door Eva Gutscoven - 16/11/2021
Album-reviews Keun brengt folk voor knuffelberen op debuutep ‘hi nice bye’ door Guillaume De Grieve - 12/11/2021
Album-reviews Sylvie Kreusch serveert pop grand cru op solodebuut ‘Montbray’ door Yannick Verhasselt - 11/11/2021
Album-reviews Slow Crush waant zich in een donkere droomwereld op ‘Hush’ door Jonas Vandenabeele - 10/11/2021
Album-reviews Julien Firmin heeft geen grootspraak nodig om te beroeren op ‘Hand out the samples’ door Sarah Van der Straeten - 09/11/2021
Album-reviews Connan Mockasin doet ons als een geaaid pluizenbolletje voelen op ‘Jassbusters two’ door Laurent Voet - 08/11/2021