Air France Music, in Frankrijk en bij buitenlandse passagiers van de luchtvaartmaatschappij alom gekend voor zijn trendy songs en exclusieve content, biedt muziekliefhebbers vanaf nu een nieuwe iPhone app: ‘Music in the Sky’, ontwikkeld door BETC. Het principe is even poëtisch als fun, met stukjes muziek verborgen in de wolken. Gebruikers moeten ze gewoon vangen, door hun iPhone op te pakken en ze toe te voegen aan hun playlist.
De Air-France-reizigers zullen ook de kans krijgen om splinternieuwe muziek te ontdekken, afhankelijk van waar ze naartoe gaan, van Parijs tot Tokyo tot Buenos Aires; elke verschillende hemel zal zijn eigen songs bevatten. Dankzij deze app zullen fans van Air France Music voor het eerst de mogelijkheid hebben om on air van muziek te genieten die tot nu toe enkel beschikbaar was aan boord.
Om de lancering kracht bij te zetten, zullen nooit eerder verschenen songs van François & The Atlas Mountains, Eugene McGuinness, Villagers, Melody’s Echo Chamber en Tomorrow’s World geopenbaard worden. Daarenboven zal Air France Music verschillende keren per jaar gebruikers de kans geven om nooit eerder uitgebrachte songs, concerttickets en zelfs vliegtuigtickets te winnen door verborgen games te ontdekken in de lucht.
“De afgelopen 10 jaar heeft muziek een essentieel onderdeel uitgemaakt van de identiteit van
Air France. Speciaal geselecteerd om een relaxte, rustige manier van luchtreizen op te roepen. Muziek speelt een centrale rol in de merkcommunicatie.”, verklaart Adeline Challon-Kemoun, SVP bij de afdeling Corporate Communicatie bij Air France.
De Air France Music App is gratis te downloaden in de Apple Store. Je kan Air France Music op Facebook terugvinden via deze page.